تصاویری از بازی ون پارس اصفهان و خیبر خرم آباد پخش شده که نشان می دهد بانوان هم تماشاگر این بازی بوده اند...

با حضور چند بانو در ورزشگاه فولادشهر برای تماشای بازی ون پارس و خیبر، این امید برای طرفداران سپاهان و ذوب آهن هم ایجاد شده که دختران طرفدار این دو تیم هم بتوانند با حضور در نقش جهان و فولادشهر از نزدیک بازی تیم مورد علاقه خود را ببینند.

به گزارش طرفداری، در هفته پنجم لیگ آزادگان ون پارس اصفهان در فولادشهر میزبان خیبر خرم آباد بود و با نتیجه یک بر صفر مغلوب میهمان خود شد. نکته جالب این بازی که از شبکه اصفهان روی آنتن رفت، حضور بانوان در ورزشگاه بود.

وقتی تصاویر تلویزیونی به شکل پراکنده چند بانو را در حال تماشای این بازی نشان داد، این موضوع بانوان طرفدار سپاهان و ذوب آهن را هم امیدوار کرد که آنها نیز بتوانند با شروع دوباره لیگ برتر، به ورزشگاه های نقش جهان و فولادشهر بروند و تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند.

یکی از صفحه های هواداری سپاهان با انتشار این عکس نوشت:

در بازی خانگی ون پارس (نماینده اصفهان در رقابتهای دسته اول لیگ آزادگان) تعدادی از بانوان حضور داشتند. به نظر می رسد با حضور دختران در ورزشگاه های اصفهان موافقت شده است.

عکس و متنی که طرفداران سپاهان در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند

بانوان طرفدار سپاهان و ذوب آهن معتقدند وقتی دختران هوادار استقلال و پرسپولیس در تهران بدون مشکل به تماشای بازی تیم مورد علاقه خود می روند، آنها هم باید بتوانند در اصفهان لذت تماشای از نزدیک فوتبال و حضور در ورزشگاه را تجربه کنند.